Nuffnang

Friday, November 22, 2013

Keje Malam Wehhhhh.....

Bestnya nyer hari ini.....leh bangun lewatttt.huhuhuu...sal aku keje masuk kul 2 hari ini.Keje opis tapi ader sifht malam....ok ler kan.Boleh juga g bayor bil2 atau sewaktunya denganya.Tapi hok tak bestnya bila time org balik kul 5,kiter dok cegat kap opis ler sampai kul 11.Sayu jer tgk kawan2 balik...hihihi.

Redha jer ler kan...dah aku minta bidang nih, terima jer ler.Ok apa...dari keje kilang,12 jam sehari ..Uuuhhh lagi parah.Maaf yer pekerja kilang.Tapi Apa pun bidang yang kiter ceburi yang penting halal dan kiter ikhlas bekeja.insyallah tader masalah.

So,time aku dok menulis nih,time nih aku tgh boring tahap gaban,power ranger,superman,spiderman ler nih.Hehehehehe....tapi life must gone on.Lai 3 jam aku mesti berada dalam opis nih,tugas mulia,menunggu adik2 abiskan study diorang...kalau diorang berjaya maknya, itu pun adalah serba sedikit sumbangan aku...hihihihi.Ermmmm..dah ler,penat doh...pewutt pun dah lapaq nih...nak gi makan jap.Adik2 nanti ada org lainlak jaga yer.Study elok-elo yer...






No comments:

Nuffnang