Nuffnang

Wednesday, November 20, 2013

Gaji...oh...Gaji.

Hehehehehe...entry tk leh blah.Mesti ramai kakitangan awam termasuk ler aku,dok menghitung-hitung hari.Kan...kan....bagi yang bercermat-cermat ok ler kan.Tapi bagi yang tk berapa panda nak berjimat-jimat tuh....aku raser inilah waktu critical yang amat2 sangat.

Sabo....ader tinggal lebih kurang 5 hari jer lagi.Saya boleh bertahan kenapa anda tidak...hahahahaha.Ayat cam bagus jer kan.Sapa suruh boros kan..so terima ler seadanya.Depend pada pada diri masing2 kan.Kalau pergi shopping kat mana2 ler time-time gini....jeles beb tgk org beli barang2 macam baru dapat gaji..sebab hok tukang tgk tuh...tado mende lam dompet.takat 20-30 tuh ader ler hihihi.

So....apa2 pun aku nak pesan..."SELAMAT BERJUANG DALAM 5 HARI INI YER".Nak nulis pun tadok mood....hahahahaha.Teringat lak lagu "KALAU AKU KAYA".




No comments:

Nuffnang