Nuffnang

Monday, January 14, 2013

'Setia De Depan TV"


Cerita yang mejadi kegilaan rakyat Malaysia..terutama yang bergelar wanita.Ramai yang hok dok post kat blog masing2..aku pun tk nak ketinggalan.Best sangat kah....best dari segi apa?Rasernya jalan citer dia biase jer..cerita tentang permasalahan yang pernah berlaku disekeliling kiter.Mungkinkah watak atau pelakon dia yang korang tgk....kalau hok perempuan tuh mesti kerana pelakon lelaki tuh kan.Yang hok laki pulak..apa ke hal nyer pulok tgk citer2 gini.Aku tau naper...pada pendapat aku ler..pasai mende nih pun jadik kat aku.

Yang lelaki yang tgk citer nih,mungkin terpaksa,dipaksa dan terus menonton hingga "Setia Didepan Tv" bersamaan ngan tajuk citer. "Setia Hujung Nyawa".Macam kes aku ler..bukan nak tgk sangat citer jiwang2 kini..walaupun aku nih jenis tk berapa suka mende2 gini (ye ke....hehehehe).leh kerana isteri dah terpacak kat TV tepat jam 7.00 mlm..aku dh tk buleh buat apa.So kerana sayang kat isteri,terpaksa ler aku nonton..teman isteri jer mulanya...pastu tuh amik kau,tk pasai2 aku lak yang terjebak.Aduhhhhh....hilang jiwa kelakian tgk citer2 gini.

So....stat tgk tuh,dh tk buleh buat apa.Tepat kul 7.00 aku lak yang ikut terpajak depan Tv...aduhhhhh.Bak kata orang tua-tua kan.."Alang-alang menyeluk perkasam biar sampai kepangkal lengan..alang-alang dah tgk dari episod 1 baik habiskan sampai episod terakhir.Tpi pesan aku...dalam dok teruja tgk citer tuh..solat jangan lupa yer.

Apa2 pun,selamat menonton yer.Bye...........




4 comments:

lieza said...

x de maknya hilang kelelakian.. adehhhhhhh

Anonymous said...

adoiii..nak penggal lengan sapo bro...sabo...ini bleh mendatangkan maroh ni

Unknown said...

Lieza.....hahahaha.

Unknown said...

Tadok nak penggal sapa2 boh

Nuffnang