Nuffnang

Saturday, January 12, 2013

Bekeje DiHari Ahad

Salam semua....

Hari ni den berkoja.......uhhh letihnya nye bekeja hari ahad nih.apa taknya,dari kul 9pagi. hinggalah kul 5.45pm.Dah macam keje kat USA...sejukkkkk beb.Tapi demi tugas ku harungi ler juga.Kan ke keje tuh sebahagian dari ibadah.Moga2 keje pada hari ini medapat kerberkatan darinya.Kalau tk keje hari ini...tk dapat ler nak update blog aku nih hah.Sambil menyelam minum air kan..tk salah kan.cuma jgn terlebih sangat minum airnya..tadi dah jadi mati lemas pulok.Sapa yang susah...pikir ler sendiri yer.

Gambor hok atas tuh bukan opis aku..tuh opis pentadbiran....aku punya opis bangunan lain.Cuma tk dapat carik gambor opis aku..so aku letak ler gambor nih..lebih kurang ler tuh kan.Halal jer ler kan...
K ler mengantuk ler pulok...blah dulu yer...

No comments:

Nuffnang