Nuffnang

Thursday, January 3, 2013

Cuti Lagiii.......


Mesti korang pikir aku cuti hari nih syokkk tido kan.tader maknya....stat kul 8pagi tadi hingga kul 2 tadi duk anto mak aku gi buat x-ray dan fisiotheraphy di UIA....letih.Tapi memang tujuan cuti nak anto mak aku pun...so tk leh nak mengeluh2 yer.

Tapi kan time cuti jer...ari cerahhh jer kan.sokmo gitu..time keje hujan lebat kemain.tapi tak per..ader hikmah tuh.Terima jer ler......so ari inh tadok citer sangat...citer aku bercuti dan anto mak aku..tuh jer ler.
Yang paling lama aku dok tunggu kat x-ray..dari kul 8.50 pagi,dekat kul 11 pagi baru abis,dah ler kul 10 ader temujanji di fisiotheraphy.

Nak buat camner kan...kiter nak gi buat situ.karang komen banyak2 karang lain lak jadiknya.redha jer ler kan.Ujian dari allah...think positif.So sekarang nih tgh sediakan bahan2 nak masak untuk malam karang.Raser2 ler..nak masak nasik goreng amerika....hehehehehe.terluir lak pulok.


ok ler chow dulu yer,nak gi kedai beli bahan2.Kawe pergi dulu yer awok weh.kim salam org kg semua yer.

No comments:

Nuffnang