Nuffnang

Tuesday, January 18, 2011

Bowling oh bowling.....



Elo kengkawan.....

Bowling nih aku dh lama main doh..sejak aku keje kat UIA Gombak...siap beli bola kat sana.Just memula tuh nak main suka-suki jer.Tup2 pindah kuatan dh jadi hobi wajib lak....mungkin pesai ramia kengkawan yang sama minat ngan sukan bowling nih.bola bowling yang aku beli kat gombak tuh pun aku dh jual...murah2 jer..lam RM50 jer..sekali ngan beg..aku nak jual stokin aku dak tuh tk mau...hehehehe.

So sekarang aku ader tiga biji bola bowling...2 aku beli..satu kengkawan kasi pree jer.huhuhuu....Sebenarnya bukan yang ini aku nak citer...tapi aku nak citer pesai pertandingan bowling.Insyallah pada 23.01.11 mungkin aku aku masuk satu lagi tornument iaitu anujuran ANGKASA (tempat bini aku keje daaa..)adiah biase jer..tader pun mahal..saja nak join.Satu lagi pada 29.01.11 iaitu anjuran IIUM BOWLING KUANTAN....adiah leh tahan juga RM700 + Piala Pusingan....nih ader tiap2 tahun..mesti masuk punya..tk kire ler team mana pun..janji main.Hehehehehe....ok ler letih ler....nanti banyak2 lak..letih.Byeee.

3 comments:

lieza said...

bukan ke ade satu lagi hobi baru ker?? cer citer cer citer..

namzahs said...

bowling team yg dah tak smcm dulu.. hilang sudah keseronokanmain bersama hari khamis.. masing2 bawak haluan sendiri sewaktu main dan selapas tu..

Salehuddin Lokman said...

hurrmmmmmmmm (memikirkn komen di atas, terkena jgk tempias pd den hehe

Nuffnang