Nuffnang

Thursday, July 31, 2008

Jeemm.....


Pagi tadi bermulalah dunia permotoran aku untuk pergi keje...Hehehehee.Macam biase arrr,lepas anto wife aku..terus blah ikut by pass.Sampai kat traffic light ker i.Mahkota tuh,aku tgk kereta dah berderet2...tgk kat highway ,kereta dah jem gilosss.Apa hal lak nih,takan ader road block kut...tah apa2 buat road block kat sini (kata aku dalam hati ler). Nasib baik wa bawak motor ari nih..hehehe.Apa lagi dengan kepandaian dan ilmu permotoran yang tak seberapa nih...wa pun mecilok-cilok....yessss berjaya juga aku sampai..sampai kat depan jer ler.Oooooo rupe-rupenya ader kemalangan.....baik nyer Lori tangki cium belakang lori balak..tebusss siotttt cermin depan lori tangki tuh kene ngan batang balak.aku tgk org kat dalam tuh dah tak der..mungkin dah bawak kerr Hospital,adalah sorang polis traffic duduk kat situ..baik punya hisap rokok tepi jalan tuh...seronok kut tgk jem parah kat situ...nasib baik ngam2 jer sampai opis,tepat kul 8.00 hehehe. Moral of this Story....pergi ler keje awai ..N berhati-ati dijalanan...adioss.

No comments:

Nuffnang